Inertia

Inertia tuo myyntiprosessiin saumattomuutta

Inertia - Myyntiprosessin parannus

Inertia vie myyntiprosessin seuraavalle tasolle. Se sopii yrityksille, jotka haluavat varmistaa, että tarjouspyynnöistä eteenpäin kulkeva ketju on johdonmukainen, tehokas ja asiakasta palveleva. Inertia yhdistää prosessit ja automaatiot niin, että myynti etenee kitkattomasti ja asiakkaan kokemus paranee.

Inertia on osa Liike-palveluvalikoimaa

Liike on Myyntisankareiden brändätty palvelu myyntiprosessin kehittämiseen ja automatisointiin. Sen avulla myynti muuttuu hallittavaksi ja ennustettavaksi, ja voit valita kolmesta eri tasosta: Syke, Inertia ja Kineesi.

Kenelle Inertia sopii?

Inertia on oikea valinta yrityksille, joilla on jo jonkinlainen myyntiprosessi käytössä, mutta joissa työ on vielä pirstaleista ja manuaalista.

  • Pk-yrityksille, joiden myynti kaipaa rakennetta ja johdonmukaisuutta

  • Organisaatioille, jotka haluavat varmistaa, että tarjoukset etenevät sopimuksiksi systemaattisesti

  • Yrityksille, jotka haluavat automatisoida asiakaspolkua ilman monimutkaisia järjestelmäprojekteja

Mitä hyötyä saat?

Inertia tuo myyntiin hallittavuutta ja ennustettavuutta. Tarjouksista tulee systemaattisia, sopimukset etenevät nopeammin ja asiakkuudet otetaan haltuun järjestelmällisesti.

  • Johdonmukainen prosessi tarjouksesta sopimukseen

  • Vähemmän manuaalista työtä, enemmän aikaa myyntiin

  • Parempi asiakaskokemus ja nopeampi kaupan syntyminen

  • Mahdollisuus kasvattaa myyntiä ilman turhaa kuormitusta

Näin palvelu etenee

Inertian toteutus on helppo. Aluksi selvitämme nykytilan ja tavoitteet, sen jälkeen rakennamme ensimmäiset automaatiot ja otamme ne käyttöön yhdessä. Tulokset näkyvät nopeasti – jo ensimmäisten viikkojen aikana.
1

Nykytilan kartoitus (1-2 viikkoa)

Käydään läpi, miten tarjouspyynnöt, tarjoukset ja sopimukset tällä hetkellä etenevät. Tunnistetaan pullonkaulat ja kehityskohteet.

Saat selkeän kuvan nykyisestä prosessista ja sen haasteista.

2

Tavoitteiden määrittely (1 viikko)

Luodaan suunnitelma, miten prosessi muutetaan johdonmukaiseksi ja mitä halutaan saavuttaa (esim. nopeampi sopimusten syntyminen, vähemmän manuaalista työtä).

Myynnille syntyy selkeä tavoitetila ja etenemismalli.

3

Rakennusvaihe (2-3 viikkoa)

Rakennetaan automaatiot, jotka poistavat manuaalista työtä ja varmistavat, että prosessi etenee loogisesti vaiheesta toiseen.

Saat konkreettiset työkalut ja rakenteet, jotka tehostavat myyntiä.

4

Käyttöönotto (1 viikko)

Testataan prosessi käytännössä ja varmistetaan, että automaatiot toimivat. Koulutetaan käyttäjät ja sovitaan toimintatavat.

Myyntitiimi oppii toimimaan uuden prosessin mukaisesti.

5

Seuranta (jatkuva)

Seurataan prosessin toimivuutta, kerätään palautetta ja tehdään tarvittavia hienosäätöjä.

Prosessi kehittyy edelleen ja mukautuu yrityksen tarpeisiin.

Mitä ostat ja mitä saat?

Miksi ostaisit meiltä?

Saavutamme tuloksia

Tulokset takeena

Emme tarjoa pelkkiä lupauksia, vaan ratkaisuja, jotka on jo testattu ja todettu toimiviksi asiakkaidemme arjessa. Todellinen data osoittaa, että mallimme vähentävät manuaalista työtä, nopeuttavat myyntisyklin vaiheita ja parantavat asiakaskokemusta.

Tavoitteiden avulla tiedämme, mitä tehdä ja miten.

Kokemus

Kokemus kasvusta

Olemme erikoistuneet eri kokoisten yritysten myynnin haasteisiin – tiedämme, miten myynti saadaan kulkemaan myös silloin, kun resurssit ovat rajalliset ja arki kiireistä. Ratkaisumme ovat käytännönläheisiä ja räätälöityjä, ei monimutkaista korulauseita.

Kokemus tuo varmuutta valita oikeat ratkaisut.

Selkeät malit

Selkeys suuntana

Palvelumme etenevät vaiheittain ja ennustettavasti. Tiedät koko ajan, mitä tapahtuu seuraavaksi. Yksinkertainen ja läpinäkyvä toimintatapa tekee palvelun käytöstä vaivatonta – ilman turhaa byrokratiaa tai monimutkaisia ratkaisuja.

Selkeys auttaa pitämään useampia lankoja käsissä samanaikaisesti

 

Muutama valikoitu fakta

Voiko palvelua muokata kesken kauden?

Kyllä voi. Jos huomaatte, että tarvitsette enemmän (tai vähemmän) palvelua, voimme päivittää pakettia kesken kauden. Laskutus muutetaan vastaamaan uutta palvelua sovitusti ja laskutamme käyttöönottojen välisen erotuksen.

Käyttöönottomaksua ei hyvitetä.

Kuinka nopeasti tulokset näkyvät?
Käytännössä heti. Ensimmäiset hyödyt näkyvät usein jo ensimmäisellä käyttöviikolla, kun rutiineja saadaan automatisoitua ja myynti alkaa kulkea hallitummin. Viimeistään muutamassa viikossa arjen kuormitus kevenee ja liidien hallinta selkeytyy.
Tarvitaanko palvelun käyttöön uusia järjestelmiä?

Palvelu toteutetaan markkinoiden parhailla CRM- ja automatisointityökaluilla sekä sähköisen sopimisen järjestelmillä. Nämä ovat selkeitä ja laajasti käytettyjä ratkaisuja, jotka sopivat hyvin pk-yritysten käyttöön.

Olemme toteuttaneet parhaat ratkaisut käyttämällä mm. Hubspotia, Zapieria ja Oneflowta.

Miten ohjelmistojen hinnoittelu toimii?

Kolmansien osapuolten lisenssit ja ohjelmistokulut eivät sisälly palvelun hintaan, vaan ne maksetaan erikseen suoraan ohjelmistotoimittajalle.

Autamme kuitenkin valitsemaan juuri teidän tarpeisiinne sopivat paketit, jotta kustannukset pysyvät järkevinä.

Mitä tapahtuu, kun palvelu päättyy?
Kaikki rakennetut automaatiot, prosessit ja dokumentit jäävät yrityksenne käyttöön. Halutessanne voimme jatkaa seurantaa ja kehittämistä, mutta myös omatoiminen käyttö on täysin mahdollista.

Kysyttävää Inertiasta?

Tarvitsetko lisää tietoa palvelusta? Varaa itsellesi etätapaaminen tai lähetä meille kysymys - katsotaan tilanteenne yhdessä.

Valmiina automatisoimaan myyntisi?

Inertia tekee myynnistä johdonmukaista ja tehokasta. Tarjoukset etenevät systemaattisesti sopimuksiksi, manuaalinen työ vähenee ja asiakaskokemus paranee heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien.